top of page

Vasi Geambazi s-a certat cu Gigi Becali. "Mă lași să conduc?"


În urmă cu aproximativ două săptămâni Gigi Becali, influențat de Anamaria Prodan, a încercat să îl numească antrenor la FCSB 2 pe fostul fotbalist al roș-albaștrilor, Pompiliu Stoica. Tatăl juniorulului, Ianis Stoica, 15 ani, cel care a semnat un nou contract cu echipa latifundiarului din Pipera, a și fost pentru câteva ore antrenorul formației secunde a roș-albaștrilor. Însă totul a durat atât de puțin, deoarece nepotul lui Gigi Becali, Vasi Geambazi l-a pus imediat la punct pe fostul fotbalist după ce s-a enervat din cauza modului în care acesta i-a vorbit. "Ok, te-a pus Gigi la FCSB 2, deși eu nu am știut nimic, dar vezi că trebuie să răspunzi în fața unui om de aici de la academie pe care eu îl voi desemna. Cred că știi cine sunt eu, nu?", au sunat primele covinte pe care Geambazi i le-a adresat lui Pompiliu Stoica.


"Eu răspund doar în fața lui Gigi Becali, Nu știu cine ești!"

Însă sigur pe el, crezând că are spatele asigurat, Pompilu Stoica a făcut greșeala să îl înfrunte pe Vasi Geambazi, ba chiar s-a făcut că nici nu îl cunoaște. "Eu nu răspund în fața nimănui de aici de la academie. Nici nu știu cine ești și nici nu mă interesează. Eu răspund doar în fața lui Gigi Becali", au fost vorbele care l-au scos din sărite pe Geambazi, iar acesta s-a dus direct la patronul roș-albaștrilor. Extrem de nervos nepotul latifundiarului din Pipera a avut o discuție aprinsă cu unchiul său. "Dacă ai zis să mă ocup eu de academie și de echipa a doua, atunci lasă totul în seama mea. Ori mă lași să conduc ori mă retrag. Eu nu am dorimit nopți după nopți la academie, sau nu am băgat și banii mei acolo, ca să vină unul și altul să îmi vorbească în doi peri. Te rog să te gândești bine ce faci cu Pompiliu Stoica, dar dacă se va mai întâmpla să ei o decizie la academie și la echipa a doua peste capul meu, atunci eu te las și plec", a sunat mesajul lui Geambazi, cel care l-a făcut pe Gigi Becali să renunțe la ideea aducerii lui Pompiliu Stoica, la FCSB 2, în funcția de antrenor principal.


203 views0 comments
bottom of page