top of page
  • Vlad Daniel

Revine Prepeliță la FCU? Ce planuri are fostul internațional!


Adrian Mititelu și Marcel Pușcaș vor să întărească în iarnă lotul pentru atingerea obiectivului deoarece aceștia sunt convinși că promovarea în Liga 2 nu a fost deloc jucată chiar dacă Horezu, liderul surpriză din seria 3, s-a distanțat acum la opt puncte de FCU. Astfel, în Bănie se discută deja despre un posibil transfer al lui Andrei Prepeliță la FC Universitatea Craiova. Fostul căpitan al Științei este considerat de către oficialii oltenilor omul care ar aduce un mare plus în cadrul lotului antrenorului italian, Nicolo Napoli.


Andrei Prepeliță, actualul fotbalist al Concordiei Chiajna, ne-a vorbit despre un posibil transfer al său în Bănie. "Îți dai seama că am rămas cu sufletul acolo la echipa la care eu am jucat. Le țin pumii strânși jucătorilor lui Napoli, atunci când foștii mei colegi Costea, Ciucă, Dina și Dănănae au meciuri. Nu l-am uitat nici pe Săce, dar el acum este în conducere. Eu mai am contract cu Concordia Chiajna până în vara anului viitor, iar apoi totul este posibil. Nu pot să spun că nu mi-as dori să dau și eu o mână de ajutor. Dar în iarnă pot pleca liber de contract doar dacă îmi găsesc o echipă în străinătate. Am în angajamentul meu cu Concordia o astfel de clauză", a spus Prepeliță.


"Am jucat împotriva lui CSU și pentru suporterii din Peluza Sud 97"


Andrei Prepeliță ne-a mai dezvăluit că în meciul pe care Concordia l-a câștigat pe Ion Oblemenco, cu CSU, scor 1-0, a jucat și cu gândul la suporterii din Peluza Sud 97. "Eu sper că le-am făcut băieților din Peluza Sud 97 o mare bucurie la meciul de pe Oblemenco. Să știți că am jucat și cu gândul la acești fani, deoarece sunt convins că ei așteaptă de la noi cei care am fost la Universitatea Craiova să jucăm și mai motivați când evoluăm contra celor de la CSU. Atât am putut să fac și eu acum pentru fanii din PS.97, dar poate o să vină vremea să ne revedem", a încheiat Prepe.

1,467 views0 comments
bottom of page