top of page
  • Vlad Daniel

Mesaj pentru toți fanii Științei. Doar uniți ne putem ajuta echipa favorită!


FC Universitatea Craiova a remizat, la Colonești, cu Atletic Bradu, scor 1-1, iar acum Turris Măgurele s-a distanțat la 6 puncte de FCU după ce elevii lui Eric Lincar și-au câștigat fără drept de apel meciul lor din prima etapă a returului.


Însă, revenind la meciul nostru de la Colonești, totuși nu îi putem acuza pe băieții lui Nicolo Napoli că nu și-au dorit victoria. Acum, că terenul a fost de vină sau că unii dintre ei doar atît pot, consider că nu mai este treaba noastră a suporterilor să ne apucăm să facem pe rețelele de socializare tot felul de comentarii, cele care după părerea mea scrise și la supărare, duc doar la dezbinare. Poate că în felul nostru toți avem dreptate, dar este bine să fim mult mai ponderați atunci când începem să spunem una sau alta. Noi cei care am rămas lânga FCU am suferit destul în acești nouă ani și este păcat să începem să ne mai și certăm între noi.


Important este să rămânem uniți, indiferent de situație, iar sub însemnele Peluzei Sud 97 trebuie să mergem doar înainte. Nu avem cale de întors și nu avem timp de reproșuri. Noi ca suporteri trebuie doar să mergem la meciuri și să ne încurajăm echipa.Este doar părerea mea personală și vă spun sincer că nici nu am putut să dorm de supărare după acest rezultat. Dar asta este viața. De analize tactice, FC U are ca angajați oameni în staff-ul tehnic, dar și în cel administrativ, și doar ei sunt în măsură să le facă, iar ulterior să decidă ce trebuie corectat pentru ca lucrurile să meargă bine.

346 views0 comments
bottom of page