top of page
  • Vlad Daniel

Irimescu: "Nu mai gazați suporterii. "Nu am legitimat echipa lui Rotaru ca Universitatea Craiova"

Updated: Nov 16, 2018


Fostul mare fotbalist al Craiovei Maxima, Mircea Irimescu, cel care aducea oarecum aminte prin forța șutului său de la distanță Ion Oblemenco este de părere că evenimentele petrecute vineri, în Parcul Romanescu, dar și la porțile stadionului Extensiv, nu trebuie să se mai întâmple nicoodată în Bănie. "Am văzut și eu la televizor ce s-a întâmplat la stadionul Extensiv și în Parcul Romanescu. Vă spun sincer că am rămas îngrozit deoarece mă puteam afla și eu la orele respective în parc cu nepoata mea. Este incredibil până unde a putut să se ajungă din cauza orgoliilor față de un singur om. Să alergi tu ca jandarm prin parc după suporteri și să dai cu gaze lacrimogene în ei consider că este prea mult. Până la urmă acești suporteri sunt tot olteni, iar FCU este echipa orașului Craiova. Nu contează că joacă acum la Severin, că dacă Mititelu avea unde să joace în Craiova, sau mai bine spus era lăsat, atunci eu nu cred că era nebun să plece cu echipa din oraș", a spus Irimescu


" Pe timpuri era și Electroputere, dar nu ne omoram așa pe străzi"


În continuare, Mircea Irimescu, fostul fotbalist al Craiovei Maxima, ne-a mărturisit că în opinia lui Adrian Mititelu trebuie chemat cât mai repede de autoritățile locale la discuții pentru a se a se ajunge la un numitor comun și față de probleme sale. "Luptele de stradă nu trebuie se mai producă niciodată în orașul Craiova, deoarece ce s-a întâmplat în Parcul Romanescu și pe Extensiv, au fost lupte de stradă. Pietre, gaze lacrimogene, mașini avariate, ce înseamnă? În vâltoarea acestor evenimente au picat și oameni nevinovați, bătrâni, femei, copii, cei care pur și simplu voiau să asiste la un meci după ce își plăteau biletul. Cu ce au greșit ei? Că sunt fanii unei echipe care nu este dorită de unii și de alții? A mai fost pe timpuri în oraș și Electroputere Craiova, dar nu ne omoram atât de mult între noi pe străzi. Vineri zici că erai la război", a spus Irimescu


"Dacă m-am dus pe Oblemenco nu înseamnă că am legitimat echipa lui Rotaru ca și Universitatea Craiova"

Dar, dacă eu m-am dus vreodată la meciurile echipei lui Rotaru pe Oblemenco, nu înseamnă că am legitimat această echipă ca și Universitatea Craiova. Eu m-am dus acolo doar ca să mă întâlnesc cu frații mei din Craiova Maxima, iar mulți dintre suporteri au venit să vadă un meci de Liga 1 la noi în oraș. Să fiți convinși de lucrul ăsta. M-am dus pe Oblemenco să îmi vad frații, deoarece și așa am rămas puțini. Nu ați văzut că am început să ne curățăm unul câte unul? După părerea mea Mititelu trebuie chemat cât mai repede la discuții și trebuie ajutat și el de autorități. Ei i-au pus bețe în roate, ei să îl descurce. Nu uitați că și el a băgat foarte mulți bani în fotbal, iar FCU are foarte mulți suporteri, deși unora nu le place acest lucru. Eu îi respect pe suporterii din Peluza Sud 97 și nu îmi este teamă, dar nici rușine să beau cu ei un pahar de vin dacă mă văd pe la un restaurant cu acești băieți. Fiți convinși că părinții lor veneau la greu pe stadioane pentru Craiova Maxima", a închieat Irimescu.


3,169 views0 comments
bottom of page