top of page
  • Vlad Daniel

EXCLUSIV. Scandal cu Postolachi. Tatăl jucătorului de la PSG, mesaj clar pentru FRF!



Federația Română de Fotbal s-a bătut aproximativ un an să îl convingă pe jucătorul din Republica Moldova, Virgiliu Postolachi, legitimat la PSG, să își depună actele ca să obțină pașaportul românesc deoarece se dorea convocarea sa la una dintre naționalele României.


Însă, deși Virgiliu Postolachi a obținut pașaportul românesc, în septembrie 2018, totuși nici până acum, pe adresa acestuia, FRF nu i-a trimis nici o telegramă de convocare. Motivul? Blogul vladdaniel1948 a aflat că Federația din Republica Moldova ar fi blocat momentan dreptul de joc al fotbalistului de la PSG după ce a contestat la FIFA. Însă FRF nu a putut să ne ofere un răspuns clar în legătură cu acest lucru.


Contactat de către blogulvladdaniel1948, Mihai Stoichiță, directorul tehnic al FRF-ului, nu a reușit să dea nici el un răspuns clar, dar a confirmat faptul că jucătorul lui PSG încă nu poate să fie convocat la unul dintre loturile României. "Este clar că nu îl putem convoca la lot. Cred că e o problemă pe la Ministerul de Externe, dar până la urmă nici eu nu știu ce se întîmplă. Nu vreau să vă dau informații greșite. Se pare că Federația din Moldova ne-a pus bețe în roate. Vorbiți cu tatăl lui Postolachi. Poate știe dânsul mai multe", a spus Stoichiță.


"Aștept un răspuns clar de la FRF!"


Blogul vladaniel1948 a luat legătura în Franța cu Oleg Postolachi, tatăl lui Virgiliu, cel care s-a arătat deranjat de neconvocarea de până acum a fiului său la una dintre naționalele României.


"Nici eu nu știu ce se întâmplă, dar fiul meu nu a primit până acum nici o convocare de la Federația Română de Fotbal. Eu nu știu ce mai așteaptă Federația Română de Fotbal, nu e problema mea. Nu am mai fost căutat de nimeni de la FRF. Eu nu o să mă milogesc de nimeni, nici la FIFA, nici la FRF. Nu este treaba mea să bat pe la o ușă sau alta. Nu știu ce a făcut Federația din Republica Moldova, nu știu de ce FRF nu rezolvă problema cu Federația din Moldova. Dar totuși aștept și eu un răspuns de la FRF. Vreau să îmi spună clar de ce nu îmi convoacă băiatul la lot. Noi așteptam o convocare așa cum am vorbit, dar până acum nimic. Dar vă repet, nu mă rog de nimeni",a spus Postolachi.

127 views0 comments
bottom of page