top of page
  • Vlad Daniel

EXCLUSIV. Ivan senior: "Îi garantez lui Gigi Becali că Andrei nu o să ajungă la FCSB"


Gigi Becali a tot anunțat în ultimul timp că Andrei Ivan este ținta sa numărul unu din această iarnă și că deja a demarat negocierile pentru transferul internaționalului român de la Rapid Viena la FCSB. Însă tatăl fostului jucător de la CSU Craiova, Daniel Ivan, a respins categoric declarațiile latifundiarului din Pipera.


"Domnul Becali a început să bată câmpii rău de tot. Eu că omul mai visează, dar nici chiar așa. Nu știu de unde tot scoate asemenea aberații, chiar nu știu. Dar îi garantez eu lui Gigi Becali că Andrei nu o să ajungă niciodată în viața lui la Steaua sau FCSB cum naiba i se spune acum. Nu vreau nici eu, dar nu vrea nici el. Însă nici măcar nu s-a pus problema. Chiar nu înțeleg de unde le tot scoate acest om? Domnul Becali chiar nu își dă seama că asemnea declarații date aiurea îi pot face rău băiatului meu?. Nu vreau să vorbesc mai multe despre acest subiect că deja m-am enervat rău", ne-a spus Ivan senior.


"Andrei trebuie să facă un RMN"


Daniel Ivan ne-a vorbit și despre accidentare pe care fiul său a suferit-o în ultima etapă din campionatul Austriei. "Îmi e tare necaz că Andrei nu poate să vină la lot. El o să facă un RMN. Nu știm exact ce are, dar se pare că ar fi o ruptură musculară. Vom vedea", a încheiat Ivan.

194 views0 comments
bottom of page