top of page
  • Vlad Daniel

EXCLUSIV. "I-am propus prelungirea contractului. Așteptăm un răspuns de la Iliev"


Luni dimineață Gsp și Telekom au aununțat că Gigi Becali îl va transfera pe portarul Astrei Giurgiu la FCSB, Plamen Iliev. Ulterior patronul vicecampionilor a negat la PRO.X această informație. La rândul său, Dani Coman, președintele giurgiuvenilor, a respins și el din start pontențiala afacere dintre cele două cluburi.


Dani Coman ne-a vorbit despre situația portarului echipei sale. "Nu este nici un secret că noi am făcut afaceri foarte bune cu Gigi Becali și ne aflăm în relații extrem de bune cu cei de la FCSB datorită vânzărilor de jucători, dar de această dată nu a fost nici măcar o discuție despre Iliev. Eu consider că el este cel mai bun portar din Liga 1 și nici măcar nu cred că ar lua în calcul să meargă vreodată la FCSB ca să fie rezerva lui Bălgrădean. El este portar de națională. Noi i-am făcut o propunere de prelungire a contractului pentru trei ani și ne-a spus că ne dă un răspuns după ce revine la Astra de la lot", a spus Coman.


După ora 15:00 se decide soarta lui Mulțescu!


Dani Coman ne-a vorbit și despre situația lui Gigi Mulțescu. "Dânsul nu a semnat până acum nici o reziliere de contract. Ne vom întâlni toți, la ora 15:00, și vom discuta cu cărțile pe față. Nici mie nu îmi convin niște lucruri, dar vom stabili mai multe în urma acestei ședințe. Până atunci eu nu vă pot spune mai multe lucruri cu privire la faptul că va rămâne Mulțescu sau va pleca. Vom discuta extrem de clar totul în această ședință", a spus Coman.

145 views0 comments
bottom of page