top of page
  • Vlad Daniel

EXCLUSIV. Dezvăluiri despre Răducanu. Ce spune antrenorul care l-a debutat în Liga 1!


Robert Răducanu este unul dintre transferurile Științei din această iarnă în care Adrian Mititelu și suporterii lui FC Universitatea Craiova își pun mari speranțe. Revenit pe teren după o pauză de 10 luni, provocată de o operație pe care a făcut-o la genunchi, fotbalistul ajuns acum la 21 de ani se anunță deja unul dintre cei mai importanți atacanți din lotul alb-albaștrilor.


Blogul vladdaniel1948 a luat legătura cu Marius Baciu, fostul antrenor al Concordiei Chiajna, cel care l-a debutat pe Robert Răucanu în Liga 1 pe vremea în care acesta avea 18 ani și juca la gruparea ilfovenilor.


"Nu am cum să nu îmi amintesc de Robert Răducanu. Eram antrenor la Concordia și îi aveam ca antrenori secunzi pe Eric Lincar și Răzvan Rotaru. Chiar am vorbit acum câteva zile cu Lincar despre Răducanu. Eric îl va avea acum ca adversar în lupta pentru promovare. Noi îl știm bine pe acest jucător. Turiss și Craiova sunt cele mai bune echipe din toate seriile de Liga 3


Însă îmi aduc aminte că l-am debutat pe Răducanu în Liga 1 după ce l-am văzut pe la juniorii Concordiei. Mi-a atras atenția imediat, iar apoi l-am chemat la echipa mare. L-am luat cu noi în cantonament în Austria, iar acolo m-a convins definitiv că este un jucător pe care să mă bazez pe el. În momentul în care am decis să îl titularizez pe Răducanu am hotărât să îl las pe bară pe Marius Pena. Vă dați seama că nimănui nu îi convine să fie rezerva unui puști de 18-19 ani, dar Răducanu avea valoare să joace în Liga 1 și am considerat că este peste Pena. Sunt sigur că el are valoare să joace și acum în Liga 1. Robert este un jucător de viteză, cu un dribling devastator, are talie, dar execută bine și lovituri libere. El poate să joace pe bandă, dar și al doilea vârf. Ca să vă spun sincer îmi este necaz că nu am putut să îl aduc eu la echipa mea, dar nu am mai știut nimic de el. Dacă știm ceva, atunci îl semnam pe Răducanu de când Juventus, acum Daco Getica, juca în Liga 1.


Sunt sigur că dacă Răducanu o să fie sănătos și o să îl țină genunchiul operat nu are cum să nu facă meciuri mari la Craiova. Consider că Adrian Mititelu nu a riscat deloc când a decis să îl aducă pe Răducanu, deoarece a pus mâna pe o mină de aur. O să vedeți voi și o să mai vorbim despre Robert la vară. Voi credeți că Hagi îl transferase degeaba la Viitorul? Dacă nici Gică nu se mai pricepe la jucători, atunci cine?, a spus Baciu.


321 views0 comments
bottom of page