top of page
  • Vlad Daniel

EXCLUSIV. Decizie importantă luată de Botia. Ce a hotărât atacantul oltenilor!


FC Universitatea Craiova va disputa sâmbătă, cu începere de la ora 15:00, la Severin, partida împotriva formației ASR Brașov. Însă blogul vladdaniel1948 a aflat că la acest meci va fi prezent și atacantul Vlad Botia, deși acesta se află în plină recuperare după operația suferită la menisc și ligamente în urmă cu aproximativ o lună.


Contactat de blogul vladdaniel1948, Vlad Botia, 23 de ani, a confirmat că va ajunge în Bănie încă din cursul zilei de vineri. "Nu pot să stau departe de băieți și de echipă. Am urmărit pe internet meciul de la Bradu și am suferit foarte tare că nu îi pot ajuta și eu pe băieți din teren. Vineri mă duc la Craiova, iar sâmbătă voi fi prezent și eu pe stadion la meciul cu Brașov. Vreau să fiu alături de colegii mei. Încă nu este totul pierdut.


Voi merge împreună cu un prieten de al meu la Craiova și la meci, deoarece eu momentan nu pot să conduc. Încă port o orteză după operație, dar recuperarea merge bine. Lucrez chiar și la bazin de două ori pe săptămână. Sunt pe drumul cel bun cu recuperarea și vă asigur că o să revin și mai puternic. Sper din tot sufletul să le port noroc băieților la meci, iar FC Universitatea Craiova să câștige sâmbătă toate cele trei puncte",a spus Botia.

618 views0 comments
bottom of page