top of page
  • Vlad Daniel

EXCLUSIV. De cine se teme Lincar din tabara oltenilor la meciul cu FC Universitatea!


FC Universitatea Craiova-Turris Măgurele este partida pe care toți oltenii o așteaptă încă de la startul returului Ligii III. Bolgul vladdaniel1948 a luat legătura cu Eric Lincar, iar antrenorul liderului Seriei III a acceptat să îmi ofere primele declarații înainte de meciul direct de sâmbătă, de la Severin, cel care va începe la ora 16:00..


Eric, sâmbătă urmează meciul mult așteptat FC Universitatea Craiova-Turris Măgurele, ce ne poți spune despre acest joc?


A sosit timpul să ne înfruntăm din nou în meci direct. Însă nici acum nu pot să uit meciul nostru de sâmbătă cu Brașovul. Este incredibil ce ni s-a întâmplat. Am dat peste ziua aia în care mingea nu a vrut să intre în poartă. Am avut 19 cornere, plus o sumedenie de ocazii. M-a luat din nou durerea de cap după ce m-am uitat la finalul jocului pe statistică. Dar am avut și două lovituri de la 11 metri pe care arbitrul nu ni le-a acordat. Însă, ca să fiu sincer, la cât s-a ratat în acel meci, cred că nu reușeam să marcăm nici măcar din 11 metri.


Dar băieților tăi ai să le reproșezi ceva?


Sub nici o formă. Le-am și spus să nu se culce pe o urche după ce ajunseserăm la opt puncte de FCU, pentru că promovarea nu este jucată. Nu au făcut acest lucru, dar cei de la Brașov s-au închis bne și nu doreau să iasă din jumătatea lor. Mai mult, aproape tot meciul s-au apărat în careul lor, nu puteam să îi scot cu forța de acolo, nu?


Acum aveți șase puncte avans de FCU, cum vezi meciul direct?


Chiar dacă avem șase puncte avans față de FCU, totuși eu consider că se întâlnesc două echipe de aceeași valoare. Însă problemele vor aparea în tabăra noastră dacă vom mai pierde meciul la Severin, deoarece atunci presiunea pe umerii băieților mei o să înceapă să fie și mai mare. Cu cât pierzi din avansul de puncte, cu atât începi să te gândești la una și la alta.


"Răducanu este un fotbalist cu calități foarte bune"


Este vreun fotbalist din tabăra oltenilor pentru care trebuie să ei măsuri mai speciale?


Nu este vorba despre măsuri speciale, dar totuși trebuie să fim atenți la Robert Răducanu. Eu îl cunosc bine pe acest jucător deoarece l-am antrenat la Chiajna. Pot să vă spun clar că el este un fotbalist de Liga 1. Are calități foarte bune, dribling bun și o viteză pe măsură. Dacă îl vom pierde din observație, și îi vom da spații, vom avea mari probleme cu el. Băieții mei trebuie să fie foarte atenți la ce sarcini vor avea de la mine pe teren.


Nu te mulțumește și un rezultat de egalitate la Severin?


Îți spun foarte sincer că vreau să câștig acest meci. Dacă îi vom învinge în meci direct, atunci vom demonstra că suntem mai buni ca ei și merităm să promovăm. Până atunci eu consider că ambele echipe au aceeași valoare. Acasă am făcut cu FC Universitatea Craiova un rezultat de egalitate, dar acum vreau să câștig acest meci. Însă vedeți și voi că Seria III este destul de încâlcită. Și noi și FCU am pierdut destule puncte. O să vedeți că se vor mai pierde puncte, deși sunt sigur că ambele echipe nu doresc așa ceva.


Te aștepți la o presiune a publicului oltean la Severin?


Fotbaliștii adevărați sunt cei care știu să joace sub presiune. Eu am jucat la Steaua și mă motivam în plus atunci când evoluam în fața unor stadioane în care suporterii nu erau cu noi. Acest lucru le-am spus și băieților mei. Acum, revenind la jocul de la Severin, totuși din câte știu eu FCU nu beneficiază acolo de aportul galeriei. Poate că o să fie un avantaj pentru noi, nu știu, vom vedea, dar în mod sigur FC Universitatea Craiova este foarte iubită în țară, iar la acest meci suporterii lor din țară vor încerca să se mobilizeze în număr cât mai mare.


Ai probleme de lot pentru mecul cu FCU?


Nu! A, nu il mai am în lot pe Balgiu. Deși era un jucător foarte bun, totuși nu am putut să trec peste actele lui de indisciplină. Nu a fost pentru prima dată când el a greșit. Așa că am decis să ne despărțim.

1,322 views0 comments
bottom of page