top of page
  • Vlad Daniel

EXCLUSIV. Cine crede Verdeș că o să promoveze dintre Turris și FC Universitatea Craiova!


La aproape două zile de la înfrângerea suferită în fața alb-albaștrilor de la FC Universitatea Craiova, Bobi Verdeș, antrenorul celor de la Slatina, era extrem de supărat din cauza eșecului suferit de elevii săi, scor 2-3. Tânărul antrenor a vorbit pentru blogul vladdaniel1948 și despre lupta la promovare dintre Turiss și FCU.


"Pentru mine nu contează că este meci amical sau oficial. Eu vreau să câștig orice meci pe care echipa mea îl joacă. Însă elevii mei au făcut greșeli mari în acest joc, iar Universitatea Craiova a fost mult mai puternică față de cele două meciuri pe care noi le-am jucat în vară", și-a început discursul, Bobi Verdeș.


"Răducanu este un jucător de calitate"


Bobi Verdeș a vorbit și despre cine l-a impresionat plăcut de la FC Universitatea Craiova. "Mi-a atras atenția acel puști Răducanu. S-a văzut clar că Răducanu este un fotbalist de calitate, un fotbalist de Liga 1, și se vede că este un jucător bun după execuțiile pe care le are. Le-am spus clar elevilor mei să nu îi dea spațiu, iar ei asta au făcut și uitați că ne-a costat rezultatul. Am stat și foarte prost în tren. Începusem prost meciul, am primit gol repede, dar apoi am întors la 2-1. Însă din acel moment ceva s-a rupt în jocul nostru.


Domnul Napoli a făcut și câteva schimbări, iar cei care au intrat în meci au făcut-o foarte bine. Eu am jucat și cu Turris și cred că Universitatea Craiova poate să promoveze, însă trebuie să câștige neapărat meciul direct cu ei. Degeaba câștigă alte meciuri dacă nu o să îi bată pe cei de la Turris în meciul direct. Dar o să conteze foarte mult și ziua pe care ei o vor prinde la acel meci. O să conteze în mod sigur și de aportul Peluzei Sud 97. Cu asemnea suporteri în spate nu ai cum să nu dai totul pentru victorie și pentru promovare",a spus Verdeș.


În final, Bobi Verdeș a recunoscut că într-o zi i-ar plăcea să antreneze FC Universitatea Craiova, dar că momentan își dorește din tot sufletul să își îndeplinească obiectivul la Slatina. "Dacă într-o zi o să îmi doresc să antrenez Universitatea Craiova? Eu îl repect enorm pe domnul Napoli, iar acum am aici un proiect la Slatina. Dar este normal ca într-o zi să îmi doresc să antrenez Universitatea Craiova. Cine credeți că nu își dorește acest lucru? Însă vreau din tot sufletul să îmi îndeplinesc obiectivul la echipa mea actuală. Vreau să fac totul pas cu pas în cariera mea de antrenor', a încheiat Verdeș.

1,125 views0 comments
bottom of page