top of page
  • Vlad Daniel

EXCLUSIV. Ce spune Prepeliță despre o revenire la FC Universitatea Craiova!


Andrei Prepeliță a vorbit în exclusivitate pentru blogul vladdaniel1948 despre o posibilă revenire a sa la FCU după ce și-a reziliat contractul cu Chiajna.


"Hai să ne înțelegem de la început pentru că nu vreau alte complicații. Vreau să apară exact cum spun eu. Respect Peluza Sud 97 și pe toți fanii lui FC U. Am spus de atâtea ori și am puterea și tăria să o mai spun încă o dată. Actuala echipă din Liga 3 este adevărata Universitatea Craiova.


Spun acest lucru pentru că vreau să fiu bine înțeles și vreau să fie clar pentru toată lumea. Însă nu se pune problema să joc acum la această echipă pentru că nu îmi doresc să joc în Liga 3. Poate de la vară dacă vor promova, vom vedea, mai discutăm. Nu se pune problema să joc nici la Turris Măgurele și nu știu de unde apar astfel de zvonuri. Nu am primit de acolo nici o ofertă și nici nu mă interesează. Repet: nu doresc să joc la nivelul Ligii 3.


Păi eu ce fac acum? Plec de la Chiajna pentru că nu vreau să mă mai bat la retrogradare și mă duc să joc în Liga 3? I-am ajutat un an pe cei de la Chiajna. Știam unde vin, dar mi-a convenit pentru că eram și eu aproape de casă. Acum, dacă e să nu mai apară nimic pentru mine, deși am unele discuții, atunci asta este. Vreau să mai dai acolo la tine că nu l-am dat eu afară pe Dorinel Munteanu de la Concordia, așa cum s-a scris, și nici nu am fost dat afară de Falub de la Chiajna. Pur și simplu nu mai puteam să stau să mă bat la retrogradare. În final vreau să mai spun că le voi ține pumii strânși celor de la FCU să promoveze în Liga 2", a încheiat Prepe.

2,242 views0 comments
bottom of page