top of page
  • Vlad Daniel

EXCLUSIV. Bobi Verdeș a anunțat pe ce stadion se joacă Slatina-FC Universitatea Craiova





FC Universitatea Craiova va termina sâmbătă seria partidelor amicale din această iarnă. Alb-albaștrii se vor deplasa la Slatina, acolo unde Știința va diputa cu începere de la ora 14.00 meciul împotriva echipei lui Bobi Verdeș.


Fostul atacant al Universității Craiova, cel care în 2002 a marcat două goluri pe Ion Oblemenco împotriva Stelei, scor 3-1, a vorbit pentru blogul vladdaniel1948 despre meciul de mâine de la Slatina dintre cele două echipe.


"Abia aștept meciul împotriva Universității Craiova de sâmbătă. Le spun Universitatea pentru că eu consider că ei sunt cei de la Universitatea Craiova. Nu am nici o treabă cu conflictul lor intern, nu mă interesează echipa din Liga 1 și nu am nimic cu nimeni, dar pentru mine echipa patronată de Adrian Mititelu este Universitatea Craiova. Și nu spun lucrul ăsta pentru că patronul acestei echipe este Adrian Mititelu. Eu nu uit că am jucat la Universitatea Craiova, iar atunci când eu am dat două goluri împotirva Stelei sunt convins că mulți dintre suporterii din Peluza Sud 97 au fost prezenți la acel joc. Bine, atunci și ei erau tineri sau chiar copii, dar sunt singur că au fost la acel meci memorabil.


Revenind la meciul de mâine, totuși trebuie să vă anunț că nu îl vom juca pe terenul mare. Îmi pare tare rău de suporterii care vor veni la meci să suțină Universitatea, dar nu putem să intrăm pe terenul central. Vom juca meciul pe terenul sintetic. Noi am protejat în ultimul timp terenul mare, iar acum la Slatina a început să plouă. Am înțeles că o să plouă și la noapte și nu dorim să intrăm mâine pe teren să îl stricăm. Jandarmeria se va asigura că suporterii veniți din Bănie sau de prin alte părți vor vedea meciul în condiții cât de cât bune. Acum nu știu unde și cum îi vor poziționa pe fanii Universității.


Consider că Universitatea Craiova o să arate diferit față de cele două meciuri pe care le-am disputat atunci când antrenor era Fane Stoica. Acum ei s-au și întărit, atât în cadrul lotului, dar și în cadrul conducerii tehnice și administrative. Eu am jucat și împotriva celor de la Turiss Măgurele și aștept să joc și împotriva Științei. Abia după acest meci îmi voi da și eu probabil seama ce echipă este mai bună dintre cele două. Sper că meciul de sâmbătă o să fie unul foarte frumos, iar cel mai bun să câștige",a spus Verdeș.

1,294 views0 comments
bottom of page