top of page
  • Vlad Daniel

EXCLUSIV. Încurajări de la Țicleanu înainte de meciul FCU-Turris Măgurele!


FC Universitatea Craiova se află înaintea meciului cu Turris Măgurele, iar blogul vladdaniel1948 a luat legătura cu Aurică Țicelanu. Fostul mare fotbalist al Craiovei Maxima a fost prezent alături de olteni la partida acestora cu FC Voluntari 2!


Ticleanu este de părere că actuala echipă condusă de Adrian Filip și Mădălin Ciucă are potențiat, dar totuși trebuie să se facă și unele îmbunătățiri.


"Am fost la meciul de la Voluntari și am urmărit pe viu jucătorii lui FCU! Cu Dănănae și Ciucă am lucrat în trecut, dar la meciul asta am văzut că Mădălin era accidentat. Această echipă are potențial, dar mi s-a părut că nu are trasee de joc. Sper să nu se supere cineva pe mine că spun acest lucru. Dănănae mi s-a părut cel mai bun om al lor de pe teren. S-a comportat ca un adevărat lider. Vorbea mereu cu băieții pe teren, îi coordona bine, iar pe cei tineri îî încuraja mai mereu. Însă mi-a plăcut mult și cum Dănănae pasa în adâncime. Dacă erau trasee de joc, scheme binele lucrate la antrenament, atunci eu cred că Dănănae nu se mai implica atât de mult cu astfel de pase. Dar el vede bine jocul de acolo din spate și simte când, dar și unde jocul scârție. Și la jocul pe forță consider că mai trebuie un pic lucrat pentru că în Liga III dai de terenuri din alea grele. După părerea mea Dănănae putea să joace la națională vreo 10 ani dacă nu se accidenta în acel meci cu Ungaria.


Însă mi-a plăcut și ala micu de pe dreapta, ziceai că e o motoretă, Negru! Apoi am văzut în Codoban un alt fotbalist estrem de inteligent. Dacă rămâne în continuare la FCU eu consider că el poate să devină unul dintre liderii echipei. Nu în ultimul rând mi-a plăcut fotbalistul cu numărul 11 de la FCU, cel de pe stânga, Răducanu. Se vede că are stofă. Dar, totuși eu l-aș vedea să joace mai îi interior. E doar părerea mea, dacă tot m-ai întrebat. Cu cât joacă mai sus, și mai in interior, cu atât o să ajungă la el mai multe mingii, iar valoarea lui își va spune cuvântul mult mai clar. Consider că un Răducanu mai pe centru, acolo în preajma careului, este mult mai letal. FCU are prespective frumoase și se pot face multe lucruri bune, atât acum, cât și pe viitor. Însă totul depinde și de proiectul pe care îl ai. Am auzit că Adrian Filip este un băiat bun. Le doresc multă baftă la meciul de sâmbătă cu Turris. Multe lucruri se pot schimba în bine pentru ei în funcție de acest meci. Băieții trebuie să lupte până în ultima clipă, deoarece promovarea nu este pierdută", a spus Țicleanu.

1,130 views0 comments
bottom of page