top of page
  • Vlad Daniel

Ediție.ro revine în forță! Materiale și exclusivități pentru toți oltenii adevărați!


Ediție.ro revine pe piața online din România. După 15 ani de presă sportivă am acceptat provocarea de a mă alătura noului proiect și sunt conștient că ne va aștepta o luptă dură.


Sătul să tot citesc "Craiova lui Mititelu" sau cealaltă echipă din oraș, personal vă asigur că FC Universitatea Craiova va avea în sfârșit parte de o presă corectă, iar suporterii Științei adevărate vor avea posibilitatea să afle cele mai noi știri, dar și cele mai tari exclusivități pe site-ul Ediție.ro. În toți acești ani am dus o luptă aprigă pentru FC Universitatea Craiova, așa cum am putut eu mai bine, și vă pot spune că am plătit scump pentru acest lucru.


Însă nu mi-a părut rău, deoarece am făcut totul din suflet, iar cine mă cunoaște știe că sunt un om corect. Am pierdut ore întregi, teremen de teremen, cu foarte multe piedici puse din partea unora și altora, la procesul pentru dezafilierea Științei, atunci când Dumitru Dragomir și Mircea Sandu au fost făcuți scăpați, deși pe amândoi îi consider în continuare vinovați pentru măcelul la care Știința a fost supusă. Însă în tot această perioadă am fost conștient că mi-am atras și mulți dușmani, dar am rămas un om corect și nu am trădat niciodată culorile echipei pe care inegalabilul Ilie Balaci și cei din Craiova Maxima m-au făcut să iubesc de mic copil. Așa că, în cel mai scurt timp o să ne aștepte multă treabă, al naibii de multă treabă, și vă aigur că vocea lui FC Universitatea Craiova va fi auzită de toți suporterii adevărați, cei care au rămas pe baricade și au fost supuși la multe umilințe din partea unor colegi de breaslă.

188 views0 comments
bottom of page