top of page
  • Vlad Daniel

Beldeanu a fost externat. Argăseală și Stoichiță i-au sărit în ajutor!


Fostul fotbalist al Craiovei Maxima, Aurică Beldeanu, 67 de ani, a trecut după moartea lui Ilie Balaci prin două săptămâni foarte grele cu privire la starea lui de sănătate. După ce i s-a făcut rău la înmormântarea celui mai bun fotbalist al României, omul care a câștigat atâtea torfee în tricoul Științei a fost internat de urgență la spitalul din Craiova.


Însă după ce i s-a descoperit o tumoare fostul fotbalist al Universității Craiova a fost mutat la București cu ajutorul directorului tehnic al FRF, Mihai Stoichiță. Cu sprijinul acestuia Aurică Beldeanu a fost internat la spitalul Spitalul Bagdasar Arseni. acolo unde a intrat pe mâna celor mai buni medici din secția de neurochirurgie. Pe toată durata șederii sale în Spitalul în Capitală fostul fotbalist a fost asistat de către Aurică Țicleanu, Rodion Cămătaru și Gheorghiță Geolgău, cei care au fost alături de el și după operație.


"Argăseală a venit la Beldeanu"


Mihai Stoichiță ne-a vorbit despre gestul pe care l-a făcut pentru Aurcă Beldeanu. "Când ajuți un om într-o astfel de situație nu e bine să apari prin presă cu declarații. Așa că o să fiu rezervat. Sunt în relații foarte bune cu medicii de la Spitalul Bagdasar Arseni și am zis să dau și eu o mână de ajutor pentru fratele meu mai mare din Craiova MAXIMA. Mă cunosc de mic copil cu nea Aurică Beldeanu, iar dacă am putut să fac ceva pentru el am făcut-o cu tot dragul. La acest om a venit în vizită și a încercat să îl ajute cu tot ce poate chiar și președintele Stelei, Valeriu Argăseală", a spus Stoichiță. În cursul dimineții de vienri Beldeanu s-a prezentat dinnnou la spital pentru un control pe care trebuie să îl facă din cinci în cinci zile.


214 views0 comments
bottom of page